Ohar Metodologikoa. EIS: 1 Esparru baldintzak
Esparru-baldintzek enpresetatik kanpoko berrikuntza-emaitzen eragile nagusiak neurtzen dituzte, eta berrikuntzaren hiru dimentsio hartzen dituzte:
1.1. Giza Baliabideak
Dimentsio honek prestakuntza eta hezkuntza maila handiko lanindarraren erabilgarritasuna neurtzen du. Hiru adierazle hartzen ditu kontutan:
1.1.1 Graduaturiko doktore berriak zientzia eta teknologian (STEM) (25-34 urte arteko ‰)
1.1.2 25-34 urte arteko biztanleria hirugarren mailako ikasketekin, ehunekotan
1.1.3 Etengabeko hezkuntzan ari diren biztanle portzentajea (25-64 urte)
1.2 Ikerketa sistemaren erakargarritasuna
Dimentsio honek zientzia egituraren leihakortasuna neurtzen du. Hiru adierazle hartzen ditu kontutan:
1.2.1 Nazioarteko koargitalpen zientifikoak, milioi biztanleko
1.2.2 Nazioartean gehien aipatutako Top-%10 argitalpenen arteko argitalpen zientifikoak, herrialdeko argitalpen zientifiko guztien %tan
1.2.3 Atzerriko doktoreak herrialdeko doktore kopuru osoaren %tan
1.3 Digitalizazioa
Dimentsio honek teknologia digitalaren maila neurtzen du, eta bi adierazle ditu:
1.3.1 Abiadura handiko Interneterako sarbidea
1.3.2 Batezbestekotik gorako trebetasun digitalak dituzten pertsonak