Komunikabide sozialak

Komunikabide sozialak

Helburutzat dute harreman sozialak ezartzea enpresaren barruan eta inguruan. Honetaz ari gara, hain zuzen ere: komunikabide sozialak erabiltzea, bezeroekin, hornitzaileekin, beste bazkide batzuekin edo enpresaren barruan konektatzeko, elkarrizketatzeko eta online edukia sortzeko. Komunikabide sozialak erabiltzean, enpresetan lankidetzan aritzeko eta informazioa kudeatzeko modu berriak garatzen dira, eta laguntza ematen zaie langileei, bezeroei eta hornitzaileei elkarlanean jarduteko, berritzeko eta ezagutzak eta esperientziak partekatzeko eta antolatzeko.
Komunikabide sozialen mota nagusiak honako hauek dira: sare sozialak (adibidez, Facebook), blogak, edukien komunitateak (adibidez, Youtube), mikroblogak (adibidez, twitter), wiki ...

Otros productos estadísticos

Datos

Gráficos y visualizaciones

Banco de datos

Microdatos

Metadatos

Códigos y nomenclaturas

Información auxiliar

Calendario

Su feedback.   Ayúdenos a adaptar nuestra web a sus necesidades

¿Cómo valora usted la información de esta página?
Muy útil
Útil
Poco útil
Nada útil
¿Tiene alguna sugerencia que hacer?
Si, tengo
Enviar