Txikizkako euskal merkataritzaren barometroa

HomeProduktuak gaikaTxikizkako euskal merkataritzaren barometroa
Descripción del tema
Descripción del tema
 

Txikizkako euskal merkataritzaren barometroa izeneko estatistika-eragiketa ofizialaren helburu nagusia Euskal AEko merkataritza-sektorea aztertzea, deskribatzea eta monitorizatzea da. Horretarako, egiturazko adierazle batzuk definitu dira, lan-ildoak edo ekintza-ildoak garatu eta inplementatu ahal izateko, merkataritza-sektorearen lehiakortasuna hobetzera bideratutako politika publikoak garatzean. Txikizkako euskal merkataritzaren barometroaren adierazleak, besteak beste, honako hauetan oinarritzen dira: merkataritza-sektoreko enpleguaren karakterizazioa, jendearentzako arreta-ordutegiak, establezimenduen edukitze-erregimena, e-commerce-aren ezarpena, turismoaren eragina, euskararen erabilera, iraunkortasun-ekintzak, merkataritza-balioen identifikazioa eta kudeaketa-estiloak. Parametroak Euskal AErako eta lurralde historikoka kalkulatzen dira

 
 

Zuhaitz
Zuhaitz
Produktu estatistikoak
Produktu estatistikoak
 
Produktu estatistikoak
Produktu estatistikoak

Datuak

Prentsa Oharrak

Grafiko interaktiboak

Datu Bankua

Txostenak

Mikrodatuak

Metadatuak

Metodologia eta Kalitatea

Definizioak

Kode eta izendegiak

Galdesortak

Informazio gehigarria

Egutegia

Su feedback.   Ayúdenos a adaptar nuestra web a sus necesidades

¿Cómo valora usted la información de esta página?
Muy útil
Útil
Poco útil
Nada útil
¿Tiene alguna sugerencia que hacer?
Si, tengo
Enviar
AENOR AENOR

Eustat - Euskal Estatistika Erakundea - Instituto Vasco de Estadística

Eustat es el organismo público que desarrolla, produce y difunde información estadística oficial de la C.A. de Euskadi

c/Donostia - San Sebastián, 1
01010 Vitoria-Gasteiz
Tfno: (+34) 945017500
Fax: (+34) 945017501
webmaster_eustat@eustat.eus