Txikizkako euskal merkataritzaren barometroa

HomeProduktuak gaikaTxikizkako euskal merkataritzaren barometroa
Descripción del tema
Descripción del tema
 

Txikizkako euskal merkataritzaren barometroa izeneko estatistika-eragiketa ofizialaren helburu nagusia Euskal AEko merkataritza-sektorea aztertzea, deskribatzea eta monitorizatzea da. Horretarako, egiturazko adierazle batzuk definitu dira, lan-ildoak edo ekintza-ildoak garatu eta inplementatu ahal izateko, merkataritza-sektorearen lehiakortasuna hobetzera bideratutako politika publikoak garatzean. Txikizkako euskal merkataritzaren barometroaren adierazleak, besteak beste, honako hauetan oinarritzen dira: merkataritza-sektoreko enpleguaren karakterizazioa, jendearentzako arreta-ordutegiak, establezimenduen edukitze-erregimena, e-commerce-aren ezarpena, turismoaren eragina, euskararen erabilera, iraunkortasun-ekintzak, merkataritza-balioen identifikazioa eta kudeaketa-estiloak. Parametroak Euskal AErako eta lurralde historikoka kalkulatzen dira

 
 

Zuhaitz
Zuhaitz
Produktu estatistikoak
Produktu estatistikoak
 
Produktu estatistikoak
Produktu estatistikoak

Datuak

Prentsa Oharrak

Grafiko interaktiboak

Datu Bankua

Txostenak

Mikrodatuak

Metadatuak

Metodologia eta Kalitatea

Definizioak

Kode eta izendegiak

Galdesortak

Informazio gehigarria

Egutegia

Zure feedback-a.  Lagun iezaguzu gure weba zure beharretara egokitzen

Nola baloratzen duzu orri honen Informazioa?
Oso baliagarria
Baliagarria
Ez oso baliagarria
Ez da inondik ere baliagarria
Baduzu iradokizunik?
Bai, badut
Bidali