Metodologia-fitxa: Informazioaren gizartearen inkesta administrazioan (Kod. 222141)

Fitxa hauek ESMS (Euro SDMX Metadata Structure) egituran oinarrituta daude. Egitura hori Europako Batzordearen 2023ko otsailaren 17ko gomendioa, Europako Estatistika Sistemarako erreferentziazko metadatuei eta kalitate-txostenei buruzkoa , zehaztu zuen.

1. Kontaktua

1.1. Kontaktuko erakundea

Eustat-Euskal Estatistika Erakundea Donostia - San Sebastián Kalea, 1. 01010 Vitoria-Gasteiz

2. Metadatuen eguneratzea

23/01/2025

2.3. Metadatuen azken eguneratzea

23/01/2025

3. Aurkezpen estatistikoa

3.1. Datuen deskribapena

Informazioaren Gizartearen Inkestak (IGI. Administrazioa) Informazioaren eta Komunikazioaren Teknologien (IKT) ezarpenari buruzko aldizkako informazioa ematen du Euskal AEko administrazio publikoen establezimenduetan. Gainera, Euskal Autonomia Erkidegoko enpresek administrazio publikoek eskaintzen dituzten zerbitzu elektronikoak nola erabiltzen dituzten ere ematen da.

Hauek dira ikertutako aldagai nagusiak:
* Administrazio publikoen barruan:
- IKT ekipamenduak
- Sare-ekipamenduak eta truke elektronikoak
- Segurtasun informatikoa
- Informazioa kudeatzeko sistemak
- Interneterako sarbide mota
- Webguneko hizkuntzak
- Webgunearen prestazioak
- Merkataritza elektronikoa
- IKTetako langileak
- 4.0 Industriaren adierazleak
* Establezimenduek administrazio publikoarekin dituzten izapide elektronikoak

3.2. Sailkapen-sistemak

Hauek dira sailkapen-aldagai nagusiak:
- Lurralde Historikoa
- Jarduera-adarra
- Enplegu-geruza
- Establezimenduen jarduera-sektorea
- Establezimenduen izapide-mota
- Establezimenduen tamaina

Jarduera Ekonomikoen Sailkapen Nazionala (JESN-2009)

3.3. Estaldura sektoreka

Alde batetik, administrazio publikoen sektorea estaltzen da, haiei buruzko IKT informazioa lortzeko. Bestalde, enpresek administrazio publikoarekin egiten dituzten izapide elektronikoei buruzko informazioa lortzeko, 2009ko EJSNren sektore guztiak estaltzen dira.

3.4. Kontzeptu eta definizio estatistikoak

3.5. Estatistika-unitatea

Unitate estatistikoa tokiko jarduera-unitatea da (TJU).

3.6. Biztanleria estatistikoa

Tokiko jarduera-unitateen multzoa.

3.7. Eremu geografikoa

Euskadiko AE.

3.8. Denborazko estaldura

Denbora-estaldura asko aldatzen da ikertu beharreko taulen edo aldagaien arabera:

- Administrazio Publikoko IKT ekipamenduei buruzko datuak 2018tik.

- Administrazio publikoarekin 2001etik izapidetzen duten establezimenduen datuak.

- Izapide elektronikoen banakapen-datuak 2010etik.

3.9. Oinarri-aldia

Seriea homogeneoa da 2016tik, azken aldaketa metodologiko esanguratsua urte horretan egin baitzen.

4. Neurketa-unitatea

4.1. Neurketa-unitatea

Datuak batez ere ehunekotan argitaratzen dira.

5. Erreferentzia-aldia

5.1. Erreferentzia-aldia

Bildutako datuak urte naturalari buruzkoak dira.

6. Mandatu instituzionala

6.1. Egintza juridikoak eta beste akordio batzuk

Euskal Autonomia Erkidegoko Estatistikari buruzko Legeak (apirilaren 23ko 4/1986 Legea) xedetzat du Euskal Autonomia Erkidegoko estatistikak bere helburu eta eskumenetarako arautzea, lurralde historikoetako eta autonomia-erkidegoaren lurralde-eremuko beste erakunde publiko batzuetako estatistikak arautzea, eta estatistika-jarduera horren antolaketa ere arautzea. Euskal Estatistika Planak osatzen du lege hori, Euskal Autonomia Erkidegoko jarduera estatistikoa antolatzeko tresna baita, eta bertan jasotzen dira indarrean dagoen aldian egin beharreko estatistikak eta mota horretako beste jarduerak. Euskal Estatistika Plana Lege bidez onartu behar da. Gaur egun indarrean dagoen plana azaroaren 9ko 10/2023 LEGEAren bidez 2023-2026 aldirako onetsitakoa da.

4/1986 Legea, apirilaren 23koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Estatistikari buruzkoa

Euskal Estatistika Plana, azaroaren 9ko 10/2023 LEGEAren bidez onetsia

6.2. Datu-trukea

Eustaten eta Euskal AEko gainerako estatistika-zerbitzuen (Eusko Jaurlaritzako sailak eta erakunde instituzionalak) arteko datu-trukeak, bai eta erakunde horien eta Estatuaren artekoak ere, Eustatek garatutako jardueren ondorioz, Euskal Autonomia Erkidegoko Estatistikari buruzko Legean (apirilaren 23ko 4/1986 Legean) arautzen dira. 4/1986 Legeak xedatzen du, halaber, Euskal AEren eta estatuaren arteko lankidetza-hitzarmenak egitea, Euskal AEren eta estatuaren helburuetarako balio duten estatistikez elkarrekin baliatzeko.

4/1986 Legea, apirilaren 23koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Estatistikari buruzkoa

Ez da aurreikusten eragiketa hori erakunde edo organismoren batekin lankidetza-hitzarmen bidez egitea.

7. Konfidentzialtasuna

7.1. Konfidentzialtasun-politika

Eustatek beharrezko neurriak hartzen ditu gizabanakoak edo erakundeak zuzenean edo zeharka identifikatzea eragozteko, apirilaren 23ko 4/1986 Euskadiko Autonomia-Elkartearen Estatistikari buruzko LEGEAren aplikazio zorrotzari esker, estatistika-sekretua eta Datu Pertsonalak Babesteari eta Eskubide Digitalak Bermatzeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoa betez. Informazioa biltzen duten langile guztiak eta Eustaten barruan beste edozein funtzio betetzen duten langileek isilpekotasun-klausula sinatu behar dute (apirilaren 23ko 4/1986 LEGEAren 15. artikulua). Isilpekotasun-klausula hori Eustatek zuzenean kontratatutako langileek eta datuak biltzeko azpikontratatutako langileek onartu behar dute. Eragiketak galdetegi bat duenean, bildutako informazioa apirilaren 23ko 4/1986 LEGEAk araututako sekretu estatistikoak babesten duela adierazten da.

4/1986 Legea, apirilaren 23koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Estatistikari buruzkoa

7.2. Isilpeko datuen tratamendua

Estatistika-prozesuan datuak babesteko eta isilpekotasuna gordetzeko araudia eta jarraibideak, batez ere, datu babestuak dauzkaten fitxategiak eskuratzeko, tratatzeko eta biltzeko ezarritako segurtasun-protokoloetan oinarrituko dira, datu pertsonalak nahiz datu estatistikoak izan. Araudi hori Eustaten Segurtasun Agirian zehatz ageri da.

Emaitzen tauletan, ez dira maiztasun txikiko aldagai sentikorrak argitaratzen, ez eta, zenbait estatistika-unitateren ekarpen nagusiek zeharkako identifikazioa ahalbidetzen duten gelaxkak ere. Mikrodatuen fitxategiak zabaltzen direnean, fitxategi horiek ez dute inola ere erregistro-identifikatzaile zuzenik edo datu pertsonalik jasoko, eta aldagaiak zeharka identifikatzea eragozteko irizpideak aplikatuko dira.

Isilpekotasunaren tratamendua Eustat-en estatistika-eragiketetan.

Eragiketa sekretu estatistikoaren mende dago. Babes horrek bermatu egiten die inkestatutako unitateei emandako erantzunen tratamendu erabat anonimoa eta erantsia, eta ezin izango dira inoiz modu nominalean erabili, ezta estatistika-eragiketaren beraren beste helburu batzuetarako ere.

8. Hedapen-politika

8.1. Hedapen-egutegia

Egutegiaren aurrerapena urte bakoitzeko azken hiruhilekoan argitaratzen da, eta koiunturari buruzko estatistikak argitaratzeko data zehatzak eta egiturazko estatistikak argitaratzeko hilabetea erakusten ditu; ondoren, hilabete bakoitzeko azken egunetan (t) hilabeterako programatutako egiturazko estatistikak argitaratzeko egun zehatza iragartzen da (t+1).

8.2. Hedapen-egutegirako sarbidea

Egutegia
Egutegia

8.3. Erabiltzailearentzako sarbidea

Europako estatistiken praktika onen kodeari jarraituz, erabiltzaile guztiek denbora berean dute sarbidea estatistika-informaziora eta edozein kanpo-erabiltzaileri emandako aurretiazko sarbide pribilegiatu oro mugatua, kontrolatua eta jakinarazia izan behar da. Hori horrela, Eustatek egindako prentsa-oharrak Eustaten webgunean daude eskuragarri, zabaltzeko ezarritako egunean, eta Euskal AEko komunikabide guztietara bidaltzen dira aldi berean. Halaber, hedapen ofiziala baino ordu batzuk lehenago, Eustaten zenbait prentsa-ohar Eusko Jaurlaritzako sailen batera igor daitezke, enbargo pean; baldin eta sail horiek, hedatzear dagoen eragiketarekin duten loturagatik, denbora eduki nahi badute arduradunek komunikabideen galderei erantzuteko prestatu ahal izateko.

9. Hedapenaren maiztasuna

9.1. Hedapenaren maiztasuna

Zabalkundearen aldizkakotasuna urtekoa da.

10. Irisgarritasuna eta argitasuna

10.1. Komunikatuak

Eustatek estatistika-eragiketen emaitza nagusiak zabaltzen dituzten prentsa-oharrak egiten ditu. Prentsa-oharrak Eustaten webgunean daude, estatistika-eragiketa bakoitzari dagokion menuan. Eustatek Newsletterrak izeneko prentsa-zerbitzua ere eskaintzen du; posta elektronikoz zabaltzen diren albiste-buletinak dira, eta Euskal Autonomia Erkidegoko zenbait arlo eta sektoreren gaineko estatistika-informazio garrantzitsuena biltzea dute helburu.

Prentsa Oharrak
Prentsa Oharrak

10.2. Argitalpenak

Eustaten webgunean honako argitalpen hauek daude eskuragarri:

Datuak: Azken prentsa-oharrak, grafikoak eta bistaratzeak, datu-bankua eta estatistika-taula hauek dituzte:

* Informazioaren gizartea Administrazio Publikoan:
- IKT ekipamenduak Euskal AEko administrazio publikoaren establezimenduetan, lurralde, jarduera-adar eta enplegu-geruzaren arabera ( %)
- Euskal AEko administrazio publikoaren establezimenduetako sare-ekipamenduak eta truke elektronikoak, lurralde, jarduera-adar eta enplegu-geruzaren arabera ( %).
- Euskal AEko administrazio publikoaren establezimenduetako informatika-segurtasuna, enplegu-geruzaren arabera ( %).
- Euskal AEko administrazio publikoaren establezimenduetako informazioa kudeatzeko sistemak, enplegu-geruzaren arabera ( %).
- Interneterako sarbide mota Euskal AEko administrazio publikoaren establezimenduetan, lurralde, jarduera-adar eta enplegu-geruzaren arabera ( %).
- Webguneko hizkuntzak Euskal AEko administrazio publikoaren webgunedun establezimenduetan, lurralde, jarduera-adar eta enplegu-geruzaren arabera ( %).
- Webgunearen prestazioak Euskal AEko administrazio publikoaren webgunedun establezimenduetan, lurralde historikoaren eta enplegu-geruzaren arabera ( %).
- Merkataritza elektronikoa Euskal AEko administrazio publikoaren establezimenduetan, lurralde, jarduera-adar eta enplegu-geruzaren arabera ( %).
- Euskal AEko administrazio publikoko establezimenduetako IKT langileak, lurralde, jarduera-adar eta enplegu-geruzaren arabera ( %).
- Establezimenduak Euskal AEko Administrazio Publikoko langile enplegatuen motaren arabera, lurralde historikoari, jarduera-adarrari eta enplegu-geruzari jarraiki ( %)
- 4.0 industriaren adierazleak Euskal AEko administrazio publikoko establezimenduetan, enplegu-geruzaren eta jarduera-adarraren arabera ( %).

* Administrazio publikoekin elektronikoki elkarreragiten duten enpresak:
- Euskal AEko establezimenduetan Herri Administrazioarekin egindako izapide elektronikoak, lurralde, jarduera-sektore eta tamainaren arabera ( %).
- Euskal AEko establezimenduetan Herri Administrazioarekin egindako izapide elektronikoak, lurralde, jarduera-sektore eta tamainaren arabera ( %).
- Euskal AEko establezimenduetan Herri Administrazioarekin egindako izapide elektronikoak, egindako izapidearen, lurralde historikoaren, jarduera-sektorearen eta tamainaren arabera ( %).
- Euskal AEn Interneterako sarbidea duten establezimenduetan Herri Administrazioarekin egindako izapide elektronikoak, egindako izapidearen, lurralde historikoaren, jarduera-sektorearen eta tamainaren arabera ( %).
- Euskal AEko establezimenduetan Herri Administrazioarekin egindako izapide elektronikoak, izapidearen tamainaren eta motaren arabera ( %).
- Euskal AEn Interneterako sarbidea duten establezimenduetan Herri Administrazioarekin egindako izapide elektronikoak, izapidearen tamainaren eta motaren arabera ( %).

Taula horiez gain, kasu bakoitzean laginketa-erroreen balioak zehazten dituzten taulak ere argitaratuta daude.

Metadatuak:
- Metodologia eta kalitatea: metodologia-fitxa eta kalitate-fitxa
- Definizioak
- Galdetegiak

Informazioaren gizartearen inkesta administrazioan

10.3. On-line datu-baseak

10.5. Beste batzuk

Eustatek aukera ematen die herritarrei, enpresei, administrazio publikoei, eragile ekonomiko eta sozialei, unibertsitateei eta abarri neurrira egindako informazio-ustiapen espezifikoak eskatzeko, beren jarduera egiteko edo beste arrazoi batzuengatik estatistika-informazioa behar dutelako.

Informazio-Zerbitzua

10.6. Metodologiari buruzko dokumentazioa

10.7. Kalitateari buruzko dokumentazioa

11. Kalitate-kudeaketa

11.1. Kalitate-bermea

EUROSTATek Europako Estatistiken Jardunbide Egokien Kodean proposatutako kalitate-adierazle estandarretan oinarritzen da Eustaten estatistiken kalitatea bermatzeko esparrua. Kode honek 16 printzipio ditu, hiru arlotan banatuta: Erakunde-ingurunea, prozesuak eta produktuak. Printzipio bakoitzak neurtzeko aukera ematen duten adierazle batzuk ditu lotuta. Testuinguru horretan, Eustatek bere adierazleak egiten ditu estatistika-eragiketa bakoitzaren kalitatea ebaluatzeko, eta EUROSTATen zenbait tresna baliatzen ditu kalitatea neurtzeko. Tresna horien artean DESAP (Development of a Self Assessment Programme) galdetegia (11.2 atala aztertu) eta erabiltzailearen gogobetetze-inkesta daude (12.2 atala aztertu).

Europako estatistiketako jardunbide egokien kodea

11.2. Kalitate-ebaluazioa

Eustatek ebaluazio-protokolo bat du finkatuta, eta DESAP (Development of a Self Assessment Programme) galdetegia erabiltzen da bertan. Tresna horri esker, eragiketa estatistiko bakoitza azter dezakete egileek edo eragiketa horretan parte hartzen duen taldeak, hurrengo eragiketetan ezar daitezkeen hobekuntzak hautemateko. Ebaluazioa urtero egiten da, betiere eragiketak maiztasun hori edo txikiagoa badu; eragiketa egiteko maiztasuna urtebete baino gehiago bada, amaitzen denean egiten da ebaluazioa. EUROSTATek proposatutako kalitate-irizpide estandarrak aplikatzen ditu Eustatek. Eustatek egindako adierazleak gehitzen zaizkie faktore horiei, eta EUROSTATen adierazleekin batera, estatistika-eragiketaren fase guztietan kalitate-xedeak lortzeko gida gisa balio dute horiek.

12. Egokitasuna

12.1. Erabiltzailearen beharrak

Informazioaren eta komunikazioaren teknologia berrien etorrerak gizarte-ohituretan eta ondasunak eta zerbitzuak trukatzeko ereduetan hartzen ari den eragina dela eta, eragiketa honen informazioaren erabiltzaileak zabalak eta askotarikoak izan daitezke.

• Bezero nagusiak:
- Eusko Jaurlaritza eta bere sailak.
- Euskal Autonomia Erkidegoko foru-aldundiak eta toki-administrazioak.
- Euskal Herriko Unibertsitatea.
- Ikerketa eta Garapen Zentroak.

• Beste bezero batzuk:
- Merkataritza eta Nabigazio Ganberak.
- Enpresaburuen eta langileen sindikatuak.
- Enpresaburuen elkarteak.
- Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua.
- Oro har, ekoizpen- eta gizarte-sare osoa, bai banakako alderdian, bai elkarte-alderdian.
2023 urtean, Inpaktuen indizea, prentsan eta hedabide digitaletan izandako albiste-kopurua islatzen duena, 1 -koa izan da. Web bisiten aurkibidea, eragiketa bakoitzeko web bisita kopurua adierazten duena, 1 izan da. Biak 1-5 erreferentzia-balioaren gainean, non 1 minimoa den eta 5 maximoa.

Kalitate-fitxa

12.2. Erabiltzailearen asetasuna

Erabiltzailearen gogobetetze-maila neurtzeko inkesta bat dago; bi urtean behin egiten da, eta erabiltzaileen ikuspuntuak eta iritziak jasotzen ditu. Inkestak gogobetetzea neurtzen du eragiketa talde bakoitzeko erabiltzailearen asebetetze-maila adierazten duen indize baten bidez (1etik 5erako eskalan neurtuta). Erabiltzaileak emandako garrantzia ere balioesten du eragiketa-taldeka (1etik 5erako eskalan neurtuta).


2023 urtean, gogobetetze-indizea 3,92 izan da, eta emandako garrantzi-maila 4,08. Biak 1-5 erreferentzia-balioaren gainean, non 1 minimoa den eta 5 maximoa.

Kalitate-fitxa

12.3. Zehaztasuna

Zabaldutako informazio-egiturak bete egiten ditu estatistika-jarduketaren planetan eta programetan aurreikusitako kontzeptuzko, lurraldeko eta denborazko desagregazioen mailak. Ildo horretan, estatistika-eragiketa honen emaitzen lurralde-bereizketarik handiena Lurralde Historikoa da.

13. Akurazitatea eta fidagarritasuna

13.1. Akurazitate globala

Inkestaren diseinuak lortutako datuen fidagarritasun- eta zehaztasun-maila handia bermatzen du. Inkestaren helburua da establezimenduen aldagai nagusien aldakuntza-koefizientea %10-15 ez gainditzea.

Kalitate-fitxa

13.2. Laginketa-hutsegiteak

Laginketa-errorearen kalkulua nola egiten den kontsulta daiteke "IGI- Administrazioaren laginketa errorea kalkulatzeko txostenean”. Aldakuntza-koefizientearen datu eguneratuak ere kontsulta daitezke Eustaten webgunean argitaratutako kalitate-fitxan.
2023 aldian aztertutako aldagai nagusirako (k) aldakuntza-koefizienteak hauek dira:

Aldakuntza-koefizientea - Euskal AEn Internet duten establezimenduen ehunekoa: % 0,2
Aldakuntza-koefizientea - Euskal AEn helbide elektronikoa duten establezimenduen ehunekoa: % 0,2
Aldakuntza-koefizientea - Euskal AEn ordenagailua duten establezimenduen ehunekoa: % 0,2
Aldakuntza-koefizientea - Euskal AEn web orria duten establezimenduen ehunekoa: % 0,1

Kalitate-fitxa

Laginketa-erroreen kalkuluari buruzko txostena (IGI –Administrazio publikoak)

13.3. Laginketarekin zerikusi ez duten hutsegiteak


Hauek dira estatistika-eragiketaren laginketatik kanpoko errore nagusiak 2023 aldian:

Erantzunen tasa (Urtekoa): % 89,97
Estaldura tasa: % 23,79
Gehiagoko estalduraren tasa: % 0

Kalitate-fitxa

14. Aukera eta puntualtasuna

14.1. Aukera


2023 urtean, erreferentziako aldiaren amaieraren eta emaitzen argitalpen-dataren artean igarotako denbora neurtzen duen desfasearen balio erreala 11 hilabete -n kokatu da.

Kalitate-fitxa

14.2. Puntualtasuna


Inkestaren emaitzak Eustaten argitalpenen egutegiaren arabera argitaratzen dira. 2023 urtean egutegia betetzearen adierazlea % 100 izan da.

Kalitate-fitxa

15. Koherentzia eta konparagarritasuna

15.1. Konparagarritasun geografikoa

Ez dagokio.

15.2. Denborazko konparagarritasuna


Konparagarriak diren aldien adierazlea, eragiketaren datuen serieko zenbat alditan agertzen diren jauzirik gabe neurtzen duena, 2023 urtean 7 urte urtekoa izan da.

Kalitate-fitxa

15.3. Sektoreen gurutzatzea - koherentzia

Datuak koherenteak dira Eustatek egiten duen beste eragiketa batekin: Informazioaren Gizarteari buruzko Inkesta Enpresetan (IGI Enpresak). Izan ere, azken inkesta horretan jasotako datuak erabiltzen dira.

Informazioaren gizartearen inkesta. Enpresak

15.4. Barne-koherentzia

Datuen barne-koherentzia bermatzeko, balidazio automatikoa egiten da, arau hauek txertatuta:

- Koherentzia-arauak inkestaren grafoan
- Atalen arteko koherentzia.
- Enpresa bereko establezimenduen arteko koherentzia.
- Aurreko urteko informazioarekiko koherentzia.

16. Kostuak eta karga

16.1. Kostuak eta karga

Eragiketa horren guztizko aurrekontua, 2024ko urteko estatistika-programaren arabera, 14400 €-koa da.

17. Datuen berrikustea

17.1. Datuen berrikustea - Politika

Akatsak gertatzen direnean eta akatsok hedatu ondoren detektatzen direnean, zuzendu egiten dira datuak. Kasu bakoitzari dagozkion produktu estatistikoak (prentsa-oharrak, taula estatistikoak, datu-bankua, etab.) berriz argitaratzen dira. Prentsa-oharrei dagokienez, lauki bat gehitzen da, oharra berrikusi dela jakinarazteko eta errorea zergatik gertatu den azaltzeko.

17.2. Datuen berrikustea - Praktika

Datuak argitaratu ondoren, behin betikotzat joko dira.

18. Tratamendu estatistikoa

18.1 Jatorrizko datuak

Alde batetik, administrazio publikoei buruzko lagina Eustaten Administrazio Publikoen Direktoriotik (NAS) lortzen da eta, Administrazio Zentralekoak diren unitate juridikoentzat, Administrazioaren Kontu-hartzailetza Nagusiaren (IGAE) INVESTE direktoriotik lortzen dira. Behin Euskal AEko Administrazio Publikoa osatzen duten unitate juridiko guztiak lortuta, DIRAE Enpresen Direktorioarekin alderatzen da establezimenduen araberako errolda lortzeko. Lagina administrazio publikoko 950 establezimendu ingurukoa da.

Bestalde, enpresek administrazio publikoarekin dituzten izapide elektronikoei buruzko datuak Informazioaren Gizarteari buruzko Inkesta enpresetan izeneko galdetegi espezifikotik lortzen dira: IGI Enpresak galdesortak.

18.2. Datuen bilketa-maiztasuna

Urtekoa

18.3. Datu-bilketa

Galdetegia internet, posta, elkarrizketa pertsonala edo telefono bidezko kontaktua erabiliz jasotzen da.

18.4. Datuen baliozkotzea

Balidazioa automatikoki egiten da, honako arau hauek gehituz:

- Koherentzia-arauak inkestaren grafoan
- Atalen arteko koherentzia.
- Enpresa bereko establezimenduen arteko koherentzia.
- Aurreko urteko informazioarekiko koherentzia.

Gainera, neurrira egindako aplikazio informatiko bat dago, inkestaren faseak kontrolatzeaz arduratzen dena, eta, zehazki, prozesu automatiko bat exekutatzen duen baliozkotze-modulu bat du, aurrez ezarritako arau horiek guztiak egiaztatzen dituena, akats horiek jarraituz gero, detektatu eta markatzeko, ondorengo egozpenen bidez zuzentzeko.

18.5. Datuen bilketa

Jasotako informazioa grabatu eta baliozkotu ondoren, Eustaten IGI Enpresentzat erabiltzen den ESIE bezero-zerbitzari aplikazioak karga-modulu bat du IGI Administrazioaren datuetarako. Modulu horrek bilketa-datuak produkziora pasatzen ditu, datu horiek babesteko eta aurreko urteetako inkestekin batzeko. Eskualdatutako datu horien gainean, behin betiko baliozkotzea egiten da eta datuak aztertzen dira, ondoren ustiatzeko. Aldagai jakin batzuei erantzunik ez emateko kasuak egon daitezkeenez, datua ez jakiteagatik (lortzeko zailtasunagatik, etab.), egozpen-prozedura bat erabiltzen da akats horiek konpontzeko.

18.6. Doikuntza

Ez da urtaroen araberako doikuntzarik egiten argitaratutako serieetan.

19. Oharrak

19.1. Oharrak

--

Su feedback.   Ayúdenos a adaptar nuestra web a sus necesidades

¿Cómo valora usted la información de esta página?
Muy útil
Útil
Poco útil
Nada útil
¿Tiene alguna sugerencia que hacer?
Si, tengo
Enviar
AENOR AENOR

Eustat - Euskal Estatistika Erakundea - Instituto Vasco de Estadística

Eustat es el organismo público que desarrolla, produce y difunde información estadística oficial de la C.A. de Euskadi

c/Donostia - San Sebastián, 1
01010 Vitoria-Gasteiz
Tfno: (+34) 945017500
Fax: (+34) 945017501
webmaster_eustat@eustat.eus