Metodologia-fitxa: Goi teknologiako sektorearen estatistika (Kod. 223204)

Fitxa hauek ESMS (Euro SDMX Metadata Structure) egituran oinarrituta daude. Egitura hori Europako Batzordearen 2023ko otsailaren 17ko gomendioa, Europako Estatistika Sistemarako erreferentziazko metadatuei eta kalitate-txostenei buruzkoa , zehaztu zuen.

1. Kontaktua

1.1. Kontaktuko erakundea

Eustat-Euskal Estatistika Erakundea Donostia - San Sebastián Kalea, 1. 01010 Vitoria-Gasteiz

2. Metadatuen eguneratzea

23/01/2025

2.3. Metadatuen azken eguneratzea

23/01/2025

3. Aurkezpen estatistikoa

3.1. Datuen deskribapena

“Goi-teknologiako sektorearen estatistikak” aldizkako informazioa ematen die eragile ekonomiko, politiko eta sozialei, unibertsitateari, ikertzailei eta herritarrei oro har, Euskal AEko goi-teknologiako sektoreak lortzen duen dimentsioari buruz. Zehazki, berrikuntza, I+G, giza kapitala eta ikerketarako kapitala sektorearen makromagnitude nagusien laburpena eskaintzen du, ekonomian punta-puntako edo eragin handiena duten ekoizpen-jarduerekin lotuta. Goi-mailako teknologian sartzen diren eta eragiketa honetan aztertzen diren sektoreak, konplexutasun maila kontuan hartuta, ikerketan etengabeko ahalegina eta oinarri teknologiko sendoa eskatzen dutenak dira.

Goi teknologiari dagokionez, hauek dira aztertutako aldagai nagusiak:
- Esportazioa, inportazioa
- Balio erantsia
- Landunak
- Negozio-zifra
- I+Gko barne-gastua
- I+Gko langileak
- Enpresa berritzaileen ehunekoa
- Berrikuntzan egindako gastua
- Establezimendu kopurua
- IKTen eta merkataritza elektronikoaren erabilera

3.2. Sailkapen-sistemak

Goi Teknologiako sektorea ELGAk hartutako irizpideen arabera definituko da, industria zein zerbitzu arloko jarduera ekonomiko guztiak barne, baldin eta horien izendatzaile komuna Goi Teknologiako sektorearekin duten harremana bada.

Jarduera Ekonomikoen Sailkapen Nazionala (JESN-2009)

3.3. Estaldura sektoreka

Sektore honetan sartzen diren JESN-2009ko jarduera-kodeak honako hauek dira (JESN-2009 sailkapenean, jarduera-kode bakoitzaren deskribapena ikus daiteke):
* Teknologia altuko manufaktura-sektoreak: 21, 26 eta 30.3
* Teknologia ertain-altuko manufaktura-sektoreak: 20, 25.4, 27tik 29ra, 30 (30.1 eta 30.3) eta 32.5 izan ezik
* Goi teknologiako edo puntako zerbitzuak: 59 - 63 eta 72

3.4. Kontzeptu eta definizio estatistikoak

3.5. Estatistika-unitatea

Goi-teknologiako sektoreko establezimendua edo enpresa.

3.6. Biztanleria estatistikoa

Goi-teknologiako sektoreko establezimenduen edo enpresen multzoa.

3.7. Eremu geografikoa

Euskadiko AE.

3.8. Denborazko estaldura

Emaitzak 2010etik daude eskuragarri.

3.9. Oinarri-aldia

2010etik datu homogeneo batzuk ditugu. Beraz, oinarri-aldia 2010etik abiatzen da.

4. Neurketa-unitatea

4.1. Neurketa-unitatea

Datuak balio absolututan (milaka eurotan) edo ehunekotan argitaratuta daude.

5. Erreferentzia-aldia

5.1. Erreferentzia-aldia

Bildutako datuak urte naturalari buruzkoak dira.

6. Mandatu instituzionala

6.1. Egintza juridikoak eta beste akordio batzuk

Euskal Autonomia Erkidegoko Estatistikari buruzko Legeak (apirilaren 23ko 4/1986 Legea) xedetzat du Euskal Autonomia Erkidegoko estatistikak bere helburu eta eskumenetarako arautzea, lurralde historikoetako eta autonomia-erkidegoaren lurralde-eremuko beste erakunde publiko batzuetako estatistikak arautzea, eta estatistika-jarduera horren antolaketa ere arautzea. Euskal Estatistika Planak osatzen du lege hori, Euskal Autonomia Erkidegoko jarduera estatistikoa antolatzeko tresna baita, eta bertan jasotzen dira indarrean dagoen aldian egin beharreko estatistikak eta mota horretako beste jarduerak. Euskal Estatistika Plana Lege bidez onartu behar da. Gaur egun indarrean dagoen plana azaroaren 9ko 10/2023 LEGEAren bidez 2023-2026 aldirako onetsitakoa da.

4/1986 Legea, apirilaren 23koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Estatistikari buruzkoa

Euskal Estatistika Plana, azaroaren 9ko 10/2023 LEGEAren bidez onetsia

6.2. Datu-trukea

Eustaten eta Euskal AEko gainerako estatistika-zerbitzuen (Eusko Jaurlaritzako sailak eta erakunde instituzionalak) arteko datu-trukeak, bai eta erakunde horien eta Estatuaren artekoak ere, Eustatek garatutako jardueren ondorioz, Euskal Autonomia Erkidegoko Estatistikari buruzko Legean (apirilaren 23ko 4/1986 Legean) arautzen dira. 4/1986 Legeak xedatzen du, halaber, Euskal AEren eta estatuaren arteko lankidetza-hitzarmenak egitea, Euskal AEren eta estatuaren helburuetarako balio duten estatistikez elkarrekin baliatzeko.

4/1986 Legea, apirilaren 23koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Estatistikari buruzkoa

Ez da aurreikusten eragiketa hori erakunde edo organismoren batekin lankidetza-hitzarmen bidez egitea.

7. Konfidentzialtasuna

7.1. Konfidentzialtasun-politika

Eustatek beharrezko neurriak hartzen ditu gizabanakoak edo erakundeak zuzenean edo zeharka identifikatzea eragozteko, apirilaren 23ko 4/1986 Euskadiko Autonomia-Elkartearen Estatistikari buruzko LEGEAren aplikazio zorrotzari esker, estatistika-sekretua eta Datu Pertsonalak Babesteari eta Eskubide Digitalak Bermatzeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoa betez. Informazioa biltzen duten langile guztiak eta Eustaten barruan beste edozein funtzio betetzen duten langileek isilpekotasun-klausula sinatu behar dute (apirilaren 23ko 4/1986 LEGEAren 15. artikulua). Isilpekotasun-klausula hori Eustatek zuzenean kontratatutako langileek eta datuak biltzeko azpikontratatutako langileek onartu behar dute. Eragiketak galdetegi bat duenean, bildutako informazioa apirilaren 23ko 4/1986 LEGEAk araututako sekretu estatistikoak babesten duela adierazten da.

4/1986 Legea, apirilaren 23koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Estatistikari buruzkoa

7.2. Isilpeko datuen tratamendua

Estatistika-prozesuan datuak babesteko eta isilpekotasuna gordetzeko araudia eta jarraibideak, batez ere, datu babestuak dauzkaten fitxategiak eskuratzeko, tratatzeko eta biltzeko ezarritako segurtasun-protokoloetan oinarrituko dira, datu pertsonalak nahiz datu estatistikoak izan. Araudi hori Eustaten Segurtasun Agirian zehatz ageri da.

Emaitzen tauletan, ez dira maiztasun txikiko aldagai sentikorrak argitaratzen, ez eta, zenbait estatistika-unitateren ekarpen nagusiek zeharkako identifikazioa ahalbidetzen duten gelaxkak ere. Mikrodatuen fitxategiak zabaltzen direnean, fitxategi horiek ez dute inola ere erregistro-identifikatzaile zuzenik edo datu pertsonalik jasoko, eta aldagaiak zeharka identifikatzea eragozteko irizpideak aplikatuko dira.

Isilpekotasunaren tratamendua Eustat-en estatistika-eragiketetan.

Eragiketa sekretu estatistikoaren mende dago. Babes horrek bermatu egiten die inkestatutako unitateei emandako erantzunen tratamendu erabat anonimoa eta erantsia, eta ezin izango dira inoiz modu nominalean erabili, ezta estatistika-eragiketaren beraren beste helburu batzuetarako ere.

8. Hedapen-politika

8.1. Hedapen-egutegia

Egutegiaren aurrerapena urte bakoitzeko azken hiruhilekoan argitaratzen da, eta koiunturari buruzko estatistikak argitaratzeko data zehatzak eta egiturazko estatistikak argitaratzeko hilabetea erakusten ditu; ondoren, hilabete bakoitzeko azken egunetan (t) hilabeterako programatutako egiturazko estatistikak argitaratzeko egun zehatza iragartzen da (t+1).

8.2. Hedapen-egutegirako sarbidea

Egutegia
Egutegia

8.3. Erabiltzailearentzako sarbidea

Europako estatistiken praktika onen kodeari jarraituz, erabiltzaile guztiek denbora berean dute sarbidea estatistika-informaziora eta edozein kanpo-erabiltzaileri emandako aurretiazko sarbide pribilegiatu oro mugatua, kontrolatua eta jakinarazia izan behar da. Hori horrela, Eustatek egindako prentsa-oharrak Eustaten webgunean daude eskuragarri, zabaltzeko ezarritako egunean, eta Euskal AEko komunikabide guztietara bidaltzen dira aldi berean. Halaber, hedapen ofiziala baino ordu batzuk lehenago, Eustaten zenbait prentsa-ohar Eusko Jaurlaritzako sailen batera igor daitezke, enbargo pean; baldin eta sail horiek, hedatzear dagoen eragiketarekin duten loturagatik, denbora eduki nahi badute arduradunek komunikabideen galderei erantzuteko prestatu ahal izateko.

9. Hedapenaren maiztasuna

9.1. Hedapenaren maiztasuna

Zabalkundearen aldizkakotasuna urtekoa da.

10. Irisgarritasuna eta argitasuna

10.1. Komunikatuak

Eustatek estatistika-eragiketen emaitza nagusiak zabaltzen dituzten prentsa-oharrak egiten ditu. Prentsa-oharrak Eustaten webgunean daude, estatistika-eragiketa bakoitzari dagokion menuan. Eustatek Newsletterrak izeneko prentsa-zerbitzua ere eskaintzen du; posta elektronikoz zabaltzen diren albiste-buletinak dira, eta Euskal Autonomia Erkidegoko zenbait arlo eta sektoreren gaineko estatistika-informazio garrantzitsuena biltzea dute helburu.

Prentsa Oharrak
Prentsa Oharrak

10.2. Argitalpenak

Eustaten webgunean honako argitalpen hauek daude eskuragarri:

Datuak: Azken prentsa-oharrak, grafikoak eta bistaratzeak, datu-bankua eta estatistika-taula hauek dituzte:
- Euskal AEko Goi-teknologia sektoreko magnitude nagusiak, lurralde historikoaren eta jarduera ekonomikoaren arabera (mila euro).
- Euskal AEko I+Gko establezimenduak eta langileak, lurralde historikoaren, jarduera ekonomikoaren, okupazioaren eta sexuaren arabera.
- Euskal AEko Goi-teknologia sektoreko I+Gko barne-gastua, lurralde historikoaren eta jarduera ekonomikoaren arabera, gastu-izaerari jarraiki (milaka euro).
- Euskal AEko Goi-teknologia sektoreko establezimendu berritzaileak eta EIN, lurralde historikoaren eta jarduera ekonomikoaren arabera ( %).
- Euskal AEko Goi-teknologia sektorean jarduera berritzaileak eta berrikuntza-gastua dituzten establezimenduak, lurralde historikoaren eta jarduera ekonomikoaren arabera (mila euro).
- Euskal AEko Goi-teknologia sektoreko berrikuntzako eta I+G intentsitatea, lurralde historikoaren eta jarduera ekonomikoaren arabera ( %).
- IKTen (1) eta merkataritza elektronikoaren erabileraren adierazleak Euskal AEko goi-teknologia sektoreko establezimenduetan, lurralde historikoaren eta jarduera ekonomikoaren arabera ( %).
- Euskal AEko Goi-teknologia sektoreko ondasunen esportazioak eta inportazioak, lurralde historikoaren eta produktu-taldeen arabera (milaka euro).

Metadatuak:
- Metodologia eta kalitatea: metodologia-fitxa eta kalitate-fitxa
- Definizioak

Goi teknologiako sektorearen estatistika

10.3. On-line datu-baseak

Datu BankuaEguneratua 
Euskal AEko goi-teknologiako sektoreko negozio-zifra, lurralde historikoaren eta jarduera ekonomikoaren arabera (mila euro). 2010 - 20222024/08/30Download
Euskal AEko goi-teknologiako sektoreko enpresak, lurralde historikoaren eta jarduera ekonomikoaren arabera. 2010 - 20222024/08/30Download
Euskal AEko goi-teknologiako sektoreko faktoreen kostuko balio erantsi gordina, lurralde historikoaren eta jarduera ekonomikoaren arabera (mila euro). 2010 - 20222024/08/30Download
Euskal AEko goi-teknologiako sektoreko lanpostuak, lurralde historikoaren eta jarduera ekonomikoaren arabera. 2010 - 20222024/08/30Download
Euskal AEn teknologia handiko sektorean I+G egiten duten establezimenduen kopurua, lurralde historikoaren eta jarduera ekonomikoaren arabera. 2010 - 20222024/08/30Download
Euskal AEko goi-teknologiako sektoreko I+Gko barne-gastua, lurralde historikoaren eta jarduera ekonomikoaren arabera (mila euro). 2010 - 20222024/08/30Download
Euskal AEko goi-teknologiako sektoreko I+Gko DOBko langileak, sexuaren, lurralde historikoaren eta jarduera ekonomikoaren arabera. 2010 - 20222024/08/30Download
Euskal AEko goi-teknologiako establezimendu berritzaileen eta EINen ehunekoa, lurralde historikoaren, jarduera ekonomikoaren eta enpresa-tamainaren arabera. 2018 - 20222024/08/30Download
Euskal AEko goi-teknologiako sektorearen berrikuntzako eta barne-I+Gko intentsitatearen ehunekoa, lurralde historikoaren, jarduera ekonomikoaren eta enpresa-tamainaren arabera. 2018 - 20222024/08/30Download
Euskal AEko goi-teknologiako sektoreko establezimenduetan IKTen eta merkataritza elektronikoaren erabileraren ehunekoa, lurralde historikoaren, jarduera ekonomikoaren eta enpresa-tamainaren arabera. 2010 - 20222024/08/30Download
Euskal AEko goi-teknologiako sektoreko ondasunen kanpo-merkataritza, lurralde historikoaren eta produktu-taldeen arabera (mila euro). 2010 - 20222024/08/30Download

10.5. Beste batzuk

Eustatek aukera ematen die herritarrei, enpresei, administrazio publikoei, eragile ekonomiko eta sozialei, unibertsitateei eta abarri neurrira egindako informazio-ustiapen espezifikoak eskatzeko, beren jarduera egiteko edo beste arrazoi batzuengatik estatistika-informazioa behar dutelako.

Informazio-Zerbitzua

10.6. Metodologiari buruzko dokumentazioa

10.7. Kalitateari buruzko dokumentazioa

11. Kalitate-kudeaketa

11.1. Kalitate-bermea

EUROSTATek Europako Estatistiken Jardunbide Egokien Kodean proposatutako kalitate-adierazle estandarretan oinarritzen da Eustaten estatistiken kalitatea bermatzeko esparrua. Kode honek 16 printzipio ditu, hiru arlotan banatuta: Erakunde-ingurunea, prozesuak eta produktuak. Printzipio bakoitzak neurtzeko aukera ematen duten adierazle batzuk ditu lotuta. Testuinguru horretan, Eustatek bere adierazleak egiten ditu estatistika-eragiketa bakoitzaren kalitatea ebaluatzeko, eta EUROSTATen zenbait tresna baliatzen ditu kalitatea neurtzeko. Tresna horien artean DESAP (Development of a Self Assessment Programme) galdetegia (11.2 atala aztertu) eta erabiltzailearen gogobetetze-inkesta daude (12.2 atala aztertu).

Europako estatistiketako jardunbide egokien kodea

11.2. Kalitate-ebaluazioa

Eustatek ebaluazio-protokolo bat du finkatuta, eta DESAP (Development of a Self Assessment Programme) galdetegia erabiltzen da bertan. Tresna horri esker, eragiketa estatistiko bakoitza azter dezakete egileek edo eragiketa horretan parte hartzen duen taldeak, hurrengo eragiketetan ezar daitezkeen hobekuntzak hautemateko. Ebaluazioa urtero egiten da, betiere eragiketak maiztasun hori edo txikiagoa badu; eragiketa egiteko maiztasuna urtebete baino gehiago bada, amaitzen denean egiten da ebaluazioa. EUROSTATek proposatutako kalitate-irizpide estandarrak aplikatzen ditu Eustatek. Eustatek egindako adierazleak gehitzen zaizkie faktore horiei, eta EUROSTATen adierazleekin batera, estatistika-eragiketaren fase guztietan kalitate-xedeak lortzeko gida gisa balio dute horiek.

Goi-teknologiako sektorearen estatistikan helburu espezifiko batzuk ezartzen dira EUROSTATek gomendatutako kalitate-adierazleei dagokienez: egokitasuna, aukera eta puntualtasuna, irisgarritasuna eta argitasuna, zehaztasuna eta fidagarritasuna, alderagarritasuna eta kostua.

12. Egokitasuna

12.1. Erabiltzailearen beharrak

Sektore honek hartzen duen eragina dela eta, eragiketa honen informazioaren erabiltzaileak zabalak eta askotarikoak izan daitezke.

• Bezero nagusiak
- Eusko Jaurlaritza
- Euskal Autonomia Erkidegoko foru-aldundiak eta toki-administrazioak
- Euskal Herriko Unibertsitatea
- Ikerketa eta Garapen Zentroak

• Beste bezero batzuk
- Merkataritza eta Nabigazio Ganberak
- Enpresaburuen eta langileen sindikatuak
- Enpresa-elkarteak
- Industriaren Sustapen eta Eraldaketarako Baltzua
- Oro har, ekoizpen- eta gizarte-sare osoa, bai banakoari dagokionez, bai elkarteei dagokienez.
2023 urtean, Inpaktuen indizea, prentsan eta hedabide digitaletan izandako albiste-kopurua islatzen duena, 3 -koa izan da. Web bisiten aurkibidea, eragiketa bakoitzeko web bisita kopurua adierazten duena, 1 izan da. Biak 1-5 erreferentzia-balioaren gainean, non 1 minimoa den eta 5 maximoa.

Kalitate-fitxa

12.2. Erabiltzailearen asetasuna

Erabiltzailearen gogobetetze-maila neurtzeko inkesta bat dago; bi urtean behin egiten da, eta erabiltzaileen ikuspuntuak eta iritziak jasotzen ditu. Inkestak gogobetetzea neurtzen du eragiketa talde bakoitzeko erabiltzailearen asebetetze-maila adierazten duen indize baten bidez (1etik 5erako eskalan neurtuta). Erabiltzaileak emandako garrantzia ere balioesten du eragiketa-taldeka (1etik 5erako eskalan neurtuta).


2023 urtean, gogobetetze-indizea 3,92 izan da, eta emandako garrantzi-maila 4,08. Biak 1-5 erreferentzia-balioaren gainean, non 1 minimoa den eta 5 maximoa.

Kalitate-fitxa

12.3. Zehaztasuna

Zabaldutako informazio-egiturak bete egiten ditu estatistika-jarduketaren planetan eta programetan aurreikusitako kontzeptuzko, lurraldeko eta denborazko desagregazioen mailak. Ildo horretan, estatistika-eragiketa honen emaitzen lurralde-bereizketarik handiena lurralde historikoa da.

13. Akurazitatea eta fidagarritasuna

13.1. Akurazitate globala

Sintesi-eragiketa denez, akurazitatea iturburu-eragiketetara bideratzen da nagusiki. Iturrien erabilerari dagokionez, eragiketa honek (8) aldirako erabilgarri dauden lehen mailako iturri guztiak erabiltzen ditu.

Kalitate-fitxa

13.2. Laginketa-hutsegiteak

Sintesi-eragiketa bat denez, ez dago laginketarik.

13.3. Laginketarekin zerikusi ez duten hutsegiteak


Hauek dira estatistika-eragiketaren laginketatik kanpoko errore nagusiak 2023 aldian:

Iturri-kopurua: 8

Kalitate-fitxa

14. Aukera eta puntualtasuna

14.1. Aukera


2023 urtean, erreferentziako aldiaren amaieraren eta emaitzen argitalpen-dataren artean igarotako denbora neurtzen duen desfasearen balio erreala 20 hilabete -n kokatu da.

Kalitate-fitxa

14.2. Puntualtasuna


Inkestaren emaitzak Eustaten argitalpenen egutegiaren arabera argitaratzen dira. 2023 urtean egutegia betetzearen adierazlea % 100 izan da.

Kalitate-fitxa

15. Koherentzia eta konparagarritasuna

15.1. Konparagarritasun geografikoa


2023 urtean % 83,30 izan da erreferentziako erakunde edo organismo bakoitzarekin aldera daitezkeen metadatako alderdien ehunekoa neurtzen duen konparagarritasun-tasa.

Kalitate-fitxa

15.2. Denborazko konparagarritasuna


Konparagarriak diren aldien adierazlea, eragiketaren datuen serieko zenbat alditan agertzen diren jauzirik gabe neurtzen duena, 2023 urtean 12 urte urtekoa izan da.

Kalitate-fitxa

15.3. Sektoreen gurutzatzea - koherentzia

Estatistika-eragiketa hau Eustatek egindako inkesta hauetatik lortutako informazioan oinarrituta egin denez, emaitzak guztiz koherenteak dira:

- Kontu ekonomikoak
- Industria-estatistika
- Merkataritza eta konponketari buruzko inkesta
- Askotariko zerbitzuen inkesta
- Ikerketa zientifikoari eta garapen teknologikoari buruzko inkesta (I+G)
- Berrikuntza teknologikoari buruzko inkesta
- Informazioaren gizarteari buruzko inkesta enpresetan
- Kanpo-merkataritzaren inkesta

15.4. Barne-koherentzia

Datuen koherentzia bermatzen dute iturri-eragiketetan egiten diren kontrolek.

16. Kostuak eta karga

16.1. Kostuak eta karga

Eragiketa horren guztizko aurrekontua, 2024ko urteko estatistika-programaren arabera, 9000 €-koa da.

17. Datuen berrikustea

17.1. Datuen berrikustea - Politika

Akatsak gertatzen direnean eta akatsok hedatu ondoren detektatzen direnean, zuzendu egiten dira datuak. Kasu bakoitzari dagozkion produktu estatistikoak (prentsa-oharrak, taula estatistikoak, datu-bankua, etab.) berriz argitaratzen dira. Prentsa-oharrei dagokienez, lauki bat gehitzen da, oharra berrikusi dela jakinarazteko eta errorea zergatik gertatu den azaltzeko.

17.2. Datuen berrikustea - Praktika

Datuak argitaratu ondoren, behin betikotzat jotzen dira.

18. Tratamendu estatistikoa

18.1 Jatorrizko datuak

Datuak beste estatistika-emaitza batzuetatik eratorritako datuetatik lortzen dira. Hauek dira:
- Jarduera ekonomikoen direktorioa
- Kontu ekonomikoak
- Industria-estatistika
- Merkataritza eta konponketari buruzko inkesta
- Askotariko zerbitzuen inkesta
- Ikerketa zientifikoari eta garapen teknologikoari buruzko inkesta (I+G)
- Berrikuntza teknologikoari buruzko inkesta
- Informazioaren gizarteari buruzko inkesta enpresetan
- Kanpo-merkataritzaren inkesta

18.2. Datuen bilketa-maiztasuna

Urtekoa

18.3. Datu-bilketa

Eragiketaren arduradunak dagozkion tauletako txantiloiak egiten ditu, eta eragiketa bakoitzeko teknikariak horietara sartzen dira, eragiketa bakoitzari buruzko datuak bertan sartzeko.

18.4. Datuen baliozkotzea

Beste estatistika-eragiketa batzuetatik eratorritako eragiketa denez, datuen balidazioa iturri-eragiketetan egindako kontroletan egiten da.

18.5. Datuen bilketa

Estatistika-datuen ustiapen honetan sartzen dira lehendik zenbakituta zeuden jarduera ekonomiko guztiak, bai industriakoak, bai zerbitzuetakoak. Horien izendatzaile komuna goi mailako teknologiaren industriarekin duten harremana da.

18.6. Doikuntza

Ez da urtaroen araberako doikuntzarik egiten argitaratutako serieetan.

19. Oharrak

19.1. Oharrak

--

Su feedback.   Ayúdenos a adaptar nuestra web a sus necesidades

¿Cómo valora usted la información de esta página?
Muy útil
Útil
Poco útil
Nada útil
¿Tiene alguna sugerencia que hacer?
Si, tengo
Enviar
AENOR AENOR

Eustat - Euskal Estatistika Erakundea - Instituto Vasco de Estadística

Eustat es el organismo público que desarrolla, produce y difunde información estadística oficial de la C.A. de Euskadi

c/Donostia - San Sebastián, 1
01010 Vitoria-Gasteiz
Tfno: (+34) 945017500
Fax: (+34) 945017501
webmaster_eustat@eustat.eus